onsdag den 10. oktober 2012

Give away upgrade


Klik HER! for at deltage i min give away.

Kan I se det? Jeg har valgt at opgradere min give away en smule. Det er en lille ting ekstra, men i ved, mange bække små, giver en god give away - eller? 

Der har sgu ikke rigtig været gang i den give away et stykke tid nu? Status er den at bloggen har 15 følgere via google friend connect og 22 via bloglovin. Hvad vil I gerne se?
Jeg må gøre noget andet, for nu skal den snart ud af huset den give away der. Hvis man deler linket til bloggens give away (det kan være via en blog eller facebook), og skriver det i en kommentar under sin egen kommentar (giver det mening?), har man 3 chancer for at vinde min give away - dvs. at man altså får, ikke kun en, men to ekstra chancer for at vinde gaverne, yay :) I må gerne linke til jeres "deling" i kommentaren :)

2 kommentarer:

Follow on Bloglovin