tirsdag den 2. oktober 2012

Chicks with a big fat C


Jeg bliver fascineret gang på gang.

Dette gudesmukke søskendepar har så evigt meget at byde på. I kender alle deres blogs og personlige stil (derfor vil jeg ikke linke - you know them). Trust me, de har meget mere end et smukt ydre, lækre billeder, smart tøj og bankende bloggerhjerter, at byde på.

Talent er nøgleordet her. Pigernes talenter er helt igennem mange og fantastiske. Teater, dans, sang, musik, fotografier, tegninger - og det vil ingen ende tage. 

Jeg spiller teater med de to piger, og jeg kan sige, at de gør det helt fantastisk godt. Når Marie går rundt og synger, får jeg kuldegysninger, det er vildt - Lærke, syng for mig :)

Personligt elsker de to at være inspirerende for deres omgivelser - det elsker jeg. Marie og Lærke er utrolig omsorgsfulde og kærlige overfor deres nærmeste. De har en fantastisk humoristisk sans, og det er fantastisk at være i deres selskab og se deres tætte forhold til hinanden. At have så meget indflydelse i blog verdenen og så alligevel være helt nede på jorden som person, er en kunst i sig selv.

Jeg vil hjælpe, især Lærke, med at nedbryde fordomme og grusomme kommentarer og underlige tankegange. For helt ærligt, hvad er der galt med folk der "hader" disse smukke piger. Tænk på hvad de har opnået. Ikke bare opnået, men skabt. En verden hvor folk bliver inspireret af deres personlighed, stil og selvsikkerhed - det er sgu da fantastisk. Misundelse er en grim ting hvis det kommer ud som grimme kommentarer og dårlig karma. Jeg kan ikke lade være med at være en smule misundelig, tænk at være sådan et fantastisk menneske og besidde så evigt mange egenskaber. Så alle jer der hader, drop det nu og åbn øjnene. 

Jeg vil benytte situation til at takke Marie og Lærke. Tak for inspirationen til at blogge, for nye bekendtskaber og for den ekstra selvtillid. Tak for at lære mig noget nyt, for jeres venskab og for at i er så fucking fantastiske altså. 

Lets face it - Så fucking fantastiske (og lækre) mennesker.

 Piger - keep on going (hey lov det lige).

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow on Bloglovin