tirsdag den 11. september 2012

Birthdaygifts







Her er en lille brøkdel af alle de lækre gaver jeg fik til min fødselsdag. Jeg tror aldrig jeg har fået så mange gaver faktisk, og så helt fantastisk gode. De ovenstående er fra familie (ikke alle sammen), kæreste og min søde veninde Anna (Hun har lige født, og er af gode grunde ikke med til vild ungdomsfest). Jeg fik dollars af min mormor, da vi rejser til New York til november. Så fik jeg to parfumer (ens) og den bedste bh i verden, nemlig min tredje marlies deckers. De nederste 3 billeder er min kærestegave. Han har været så sød at give mig en tur til Paris og allieret sig med min mor,som har givet flybilletter (YAY). 
Udover ovenstående har jeg fået penge, gavekort, 3 fotokurser (igen YAY), træningstøj, pulsur, lidt smykker, en parfume og meget mere :) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar

Follow on Bloglovin